måndag 19 september 2011

JAHA VAD HÄNDER?

Helt seriöst e jag just nu skit-uttråkad och rätt pisst faktiskt. Inte för något speciellt mer än att jag stör mig på allt och alla typ , fast mest mig själv. Höll på att fixa med phs men suger så fett på det alltså! blir nästan rädd.( !! :)  istället la jag ner det och gjorde SKITTRÅKIGA tester online istället som t.ex
  • BMI-normalvikt
  • DÖDSTEST- grattis du kommer bli ca 95 år ( hmm njaee.. lite väl långt eller? sen fick jag panik!! bara leva i 65 år till?! kan inte nån VERKLIG Eric Northman från True Blood komma in och hugga oss alla typ dirr? :) så vi e safe liksom?! ha ha ha  nej nog pratat om D.... rädd för det. 
  • HOROSKOPSTEST- jag är Lejonet ( visste jag givetvis innan) och mitt kinesiska tecken är TUPP          ( visste jag inte) 
mm det var det. Nu då? funderar på att bara helt enkelt gå och lägga mig och läsa lite random bloggar men känner att jag stör mig. Varför? tänker ni? jo för att nästan ALLA  skriver om deras fantastiska frukostar och deras krispiga blombuketter i deras vita hem ( alla har likadant) antingen ett lantligt vitt shabby chic hem eller retromönstrade äpplen med grafiska tavlor och stringhyllor ELLER ett hus helt i vitt med en och annan möbel minimalt inrett och alltid alltid är det en dansk designer som åstadkommit denna fantastiska kreation. Ha ha ha och en sak till..! äter dom kex så är det grekiska mörka chokladrullar och dom fikar alltid med bästaste bästa "Frida" t.ex  och sist men inte minst när man handlar via i-net så klickar man hem allting.
Så vad skönt! nu har jag fått ur mig lite.. trots detta så ÄLSKAR jag i princip alla bloggar, jag är en riktig blogg-sucker och retar mig helt enkelt för att man vill ju ha  hem som dom eller hur?!! Det kallas AVUNDSJUKA jag vet och jag erkänner och vill man ha en blogg som folk ska läsa så måste du ha så som alla andra... typ... för då är du inne i bloggvärlden! :) och en gång sa en Vd på ett företag att : allt som är bra, allt som visar sig att folk vill ha är det bara att kopiera rakt av med bara en liten uns av en egen touch! Thats the way it is.. så vänta bara nu mina bloggvänner! Jag kommer jag kommer.. jag är nästan där! ha ha ha ha!

Godnatt på er nu ska jag lägga mig och jag får nog ändå läsa , mitt vita lilla hus,ett hus i vitt,vita villan, en dröm i vitt, vitt i villan ja ni fattar! .. ha ha ha ha  
Godnatt...puss å pill vart ni vill! ;) nej nu får jag lägga ner.. ha ha ha ha 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar