fredag 9 mars 2012

- WEKKEND-PROJEKT-

Hej , godmorgon och välkommen helg!
Idag ska jag iväg till Colorama och skaffa tapeter till lill-sessans rum! Jag vill ha vita möbler och en riktigt "girlie-girlie"tapet, inspirationen har jag fått från bloggen:



denna är bild är lånad från house of philia

Men detta är lättare sagt än gjort. Donnas säng är svart men tänkt att spraya den vit!! Det kommer ta tid. Jag själv ska tapetsera! -tid ( har aldrig gjort det förut?!) och  sen ska min pappa lägga in vitt golv- tid!! för det är egentligen Numero ono för att rummet ska bli som jag eftersträvar/efterapar :) haha ja detta ska bli kul!! Kram och fin helg på er!!!

1 kommentar:

  1. Hejhej,
    vad kul att göra om ett barnrum. Vore fint att se före- och efterbilder. Du borde lägga upp det på Byggla.se! Vill du veta mer kan du maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Vill du bli en bygglare får du en välkomstpresent :)
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera