torsdag 8 mars 2012

-snart fredag-

Ciao!Ciao! En dag i hemmet med en ganska små- missnöjd son ( men han somna typ 19 så jag ska inte klaga!) och en sjuk liten dotter och en riktig trevlig , pratsam och glad tonårsdotter!! Dagen har varit helt ok men en aning lång kan jag tycka!? Tuuur att lillasyster och godingen kom på besök idag :). När min kära sambo kom hem började jag rensa ur vår klädkammare ( the big one) alltså.. Hur i helsike kan det förvaras så mycket skit ??? Ville gråta när jag kommit halvvägs... Har även bytt garderober på sambo och Donna då jag har vikt ,hängt ,vikt och hängt kläder! Har ont i hela kroppen nu! Skulle sitta så fint med ett glas rött känner jag!! Men.. Det fanns ju inte såklart!! Nääär ska man kunna köpa vin i mataffären?! Känns så passé med bolaget liksom? Eller?! Nej jag ska bli klar nu med det jag gör. Imorgon väntar ett nytt projekt :) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar