måndag 13 februari 2012

-välkommen nya vecka-



Sportlov = sovmorgon.
Jag o Kid gick upp vid 08,15 härligt och helt ok. Solen strålade redan då in genom fönstren. Gjorde mig en kopp kaffe och åt 2 stora smörgåsar med skinka och skagenröra. Mums!
Lugn och ro.  Vid 9 trippade min lilla tjeja upp och för en stund sen vaknade min stora och hennes kompis. Alla sitter nu och äter sen frukost och sölar ner hela köksbordet. Jaja.. Kid har just somnat en stund och det passar perfekt för jag ska blåsa mitt hår efter att varit inne i duschen. Vid 12 ska vi iväg till leklandet. Var bara tvungen att sitta ner en stund för att försöka bota mitt tunga huvud..åh sån fruktansvärt ihängande huvudvärk! Började igår vid denna tid..  Såg nyss på efter 10 med Malou von Sivers.. de pratade om en liten tjej som fick mens när hon var 3 år!! Guud! stackars lilla barn! Gud vad det blir fel ibland alltså..denna lilla tjej får nu gå igenom en massa smärtsamma behandlingar och får hämtas på dagis pga mensvärk. Helt skruvat! Hoppas dom får ordning på den lilla tjejens kropp. Var det nån av er som såg det med?

Kram på er nu ska jag " ta tag i det"  ;)  hej så länge.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar