söndag 12 februari 2012

- house in my head-

Pomp de Lux har fantastiska barnkläder till mycket bra pris! Detta märke har jag aldrig sett förrän igår då jag blev bjuden på en bekants home-party med detta märket nu i mars! Ska bli riktigt skoj! Me like!


Det är en vacker söndag vi har idag med strålande sol! Lillprinsen  har somnat här bredvid mig i soffan nu och Celizia o hennes kompis sover fortfarande( dom var förmodligen uppe väldigt länge igår) Donna är med sin pappa. 

love it

hur snyggt är inte detta? 



Vet inte riktigt vad denna dag kommer bjuda på men tror jag ska försöka åka förbi ett hus å kika lite som jag har fallit för.. det ligger heeeelt fel men jag blev typ kär i huset ändå. Har redan planerat och tänkt ut allt ifrån kök och  golv till hur jag ska organisera la familias kläder i ett stoooort dressingroom med anslutning till tvättstugan!! haha.. jag är sån.. i min tanke har jag i princip redan flyttat in. Ska ringa min kära pappa och se om han vill ta en liten söndagstur med mig..om han kunde svara någon gång!! Gahh!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar