söndag 11 september 2011

SMURFARNA

Hello hello idag har varit en riktigt skön söndag, lagom, slö lagom med aktivitet. Lite plock och tvätt regn på förmiddagen-myys- och snabbmat sen har jag och Donna varit på bio, Smurfarna. 
 Kändes bra att göra något med bara henne nästa gång är det Cillas tur :) och idag var Celizia med moster Mikaela och gjorde stan. 

Ska säga något om filmen så jaa, helt ok men tycker ändå det är lite boring att man blandar vuxna vanliga människor med animerade figurer och att det i slutändan går ut på vuxnas känslor.. men nja.. 3 av 5 möjliga i betyg för de otroligt söta smurfarna väger upp :) 

Helgen har varit bra och  igår hade vi en mysig kväll här hos oss med nära och kära.. åhh jag måste börja ta lite mer random kort!! godnatt på er och  imorgon väntar en  ny vecka och nya möjligheter! Jag å sis ska börja med vårt projekt! älskar ordet projekt med! projektarbete, projektanställd.. projekt, projekt , projekt!  åhh underbara -superbra'iga och  spännande ord! love it! nu ska jag mysa med min J tror det blir True Blood S4 E12. Yes! 

  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar