fredag 2 september 2011

LEKSTUGE- DREAMS

Helt galet att det redan är fredag enligt mig. Jag tycker att veckorna rusar fram kan inte förstå!!?? är det efter 30 tro?.. ;) eller för att jag INTE jobbar? tror det sista..

Igår och inatt har jag fått känna på att vara spädbarnsförälder på riktigt för 1.a gången på 3 månader. Ja Kid har aldrig skrikit( otroligt) men igår efter vaccination tog han ton.. det tyckte han inte om lilleman. Men idag verkar det som om han är helt slut efter gårdagen och natten.  Känns skönt att han går tillbaka till sitt (som jag hoppas) är hans vanliga lugna lilla jag :)

jag drömmer och drömmer om ett hus i vitt och svart med betong och industri-influenser...men men dagen kommer att komma då vi hittar det, vet bara inte när och den är ordentligt jobbig. Letar febrilt efter en lekstuga nu istället, tänkte att får jag inte ett hus (pronto) så får jag väl börja med en liten stuga till Donna för den kan jag ju ta med mig sen.






kram alla! ha en underbar helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar