måndag 2 maj 2011

back again

"var längesen sist" så lyder typ alla mina inlägg som finns på denna blogg känns det som. Men någon gång kanske det stabiliserar sig. Blir bra. Blir kontinuerligt.. och artar sig helt enkelt. Men hör upp foke´s!! märk mina ord som någon gång och kanske!  ord som jag egentligen avskyr men dom är bra  och har man uttalat dessa så kan ingen påstå att du lovat för det kan bli jobbigt!

Har ni känt känslor ibland av att när man vaknar på morgonen så är det något som inte riktigt stämmer.. det känns sådär konstigt ont i magen, gör ont, känns oroligt.. och en stark känsla av obehag och ovisshet.. " Hur kommer det bli, varför är det såhär, vad ska jag göra? man tänker kanske på saker som nattens konstiga drömmar, något som gäckar från det förflutna, människor i ens närhet som man inte riktigt vet var man har eller liknande. Idag har hela dagen varit så för mig. Känns inte bra alls men det ändrar sig säkert. Dessa dagar vill jag försvinna alltså bara vara för mig själv stänga in mig någonstans get lost by myself liksom. Helst av allt skulle jag vilja ha mitt eget place där jag kan spraya måla skapa saker eller bara lyssna på hög musik gärna ett glas vin and  free my* mind and the rest will follow! Ännu har jag inte tillgång till detta men någon gång så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar