måndag 5 mars 2012

- vad händer-

Sitter och dricker en kopp kaffe och kollar på Kid som sitter framför mig.
 Den lugnaste bebisen i alla kategorier, i 9 månader, vart tog han vägen? Hallå vart är du?? 
Allting var ju så bra, vad gör vi nu?


Jo.. igår var det  riktigt gnälligt här under em/kväll och typ 3 nätter i streck nu vaknar han på natten och vill vara uppe en timme sen vaknar han och gallskriker igen kl 06, vill då ha välling. Sen vaknar han 08 igen då är han glad? 
 Jag vet! egentligen är detta inte såå jobbigt för jag har ändå haft tur men det känns konstigt eftersom han aldrig ens gnällt i princip.
and....
Donna... när jag släppte av henne i skolan förut och gav henne kram tyckte jag hon kändes ovanligt varm? Hjälp,, tänk om jag skickat iväg min dotter med feber idag? Känns som om dom kommer ringa från skolan snart.. har det på känn?


Ja vi får se vart denna dag bär hän?? Säger man så? 
Kram på er. 




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar