onsdag 14 mars 2012

- syster och Mila på besök-

Kl är nu 02:19 , galet jag vet!
Men det blir så när syster o bebis kommer på besök , just nu bor dom i vår vackra huvudstad. But before in Italy, Milan. ( oh My!! vad jag saknar det landet, den staden!!) Hur som helst... Lycklig över att dom här och förgyller mina dagar :) MEN det blir alltid att vi sitter uppe och tisslar och tasslar, sena nätter. Men det är ju iofs inget ovanligt för mig. Idag har varit en bra dag trots ordentlig huvudvärk som kom vid 18 tiden. Den blev inte heller bättre av att jag var på föräldramöte i Celizias klass som ja... Spåra kan man lugnt säga!!! Var eg mer ett informationsmöte ang alkohol o drogvanor ( låter sjukt) för ungdomar 13-16 år. Men det finns ju alltid någon förälder jämt som inte är av samma kaliber som VI andra och därmed spårade detta info/ föräldramöte rätt rejält. Det som togs upp var ju viktigt men kanske skulle varit ett särskilt möte för detta. / ........ Ska upp snart. Godnatt.
( Ps Mila 4 mån tjänar redan sina egna pengar, ( Häromdagen photoshoot) och mamma köpte då denna Fantastiska vår- overall till sin prinsessa... Som hon verkligen BEHÖVDE?!!! ;) tssss...

Overallen kommer från Mini Rodini's ljuvliga
S/S -12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar