lördag 17 mars 2012

- saknar-



 Idag har Cami och Mila åkt hem.. saknar.
Men träffar dom ju i Sthlm snart när vi åker upp och stannar där över påsklovet.. Härligt!!!
Idag har varit en hel ok dag förutom ett par  oväntade incidenter dock..

Bra
  • åt våffelfrukost hos mamma med Kid , Mila o Cami
  • hälsa på Linda en snabbis över en kopp coffe
  • var SJÄLV på Mio
  • bjuden på middag hos bästa pappa
  • Donna kom hem efter att ha sovit borta inatt
  • Fikade på espresso House  
  • Sluppit laga mat  
  • Sorterat ut ännu mer kläder som skall skänkas :)
  • hämtat ett par kartonger från pappas förråd med mina grejjer..
Mindre bra
  • Hittade inget soffbord som tilltalade mig personligen lr min plånbok
  • Kid åt på morfars "ormbunke" i fönstret så jag fick panik och stoppa ner fingrarna i halsen på stackaren ifall han hade svalt något???!! (hysteriskt, jag vet)
  • Cami & Mila back to Sthlm.
  • Kunde inte fixa barnvakt så kunde inte heller följa med och kolla på när J.s bror och hans band spelar ikväll på husaren :(
Summa summarum,, japp dagen har varit helt ok ändå... men nu är jag uttråkad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar