söndag 29 januari 2012

-MOOI SÖNDAG-

Jag har en fantastisk sambo. Han väckte mig 10:30 idag så jag fick en låång sovmorgon!
 ( Ja jag är en riktig sjusovare om tillfälle ges) och lillprinsen ligger fortfarande och sover efeter att ha varit uppe med papppa på morgonen. Därför har jag nu tid att skriva till er. 


Jag känner inte av någon sån där söndagsångest längre, men istället bloggångest, som jag har idag när jag inte fått till ett enda inlägg på varken fredag eller lördag, dåligt.Har tänkt  flera gånger. Men nu så.. nu ska den nog lätta! (hihi)


Fredagen var min lilla Donna på pyjamasparty med övernattning åhh min lilla goding vad söt hon var! 


jag , Celizia och Johan kollade sen på the voice Sverige och jag och Celizia pysslade lite med pärlor  :) hehe...

Lördagen var jag och Celizia uppe rätt tidigt, åt en härlig frukost sen bar det iväg vid 10.45 att plocka upp Donna sen åkte vi till min syster och pysslade mer... :) vi gjorde gossedjur, lovemonsters i olika skapelser, är inte skitnöjd med min så jag lägger upp en bild på min systers istället hehe hon är grym på allt hon tar i
ni kommer till hennes blogg   my creative minds HÄR


sen forsatte kvällen med smågodis, gladiatorerna ,  och ett trevligt besök av Anel O Lisa som hade med sig rödtjut, chips o Mc d hehe hehe det gillas! vi kom i säng rätt sent men ändå en väldigt bra lördag. och Donna sov igår hos sin pappa, så ska hämta min lilla skatt om en stund. Hon saknas lilla mysan! Nu vaknade Kid så  now i have to go, skriver mer sen! kram 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar