tisdag 17 januari 2012

Kid 7½ månad

Varit på BVC idag, just for fun. Allt ser bra ut och Kiddie love  han växer så det knakar!


Har en mysig em middag med mina skatter. Vi sitter alla i soffan och kollar tv, har just ätit ugnspannkaka gott och sjukt enkel rätt!! bara att röra ihop ingredienser-smack in i ugnen! me like! Efter top model ska vi nog kolla på Trassel vad det verkar. Chill kväll med andra ord! Sen senare väntas Dexter med love, har ni sett den serien förresten? Sjuk och bra! hehe... oj vad roliogt jag verkar ha det va? ha ha,, ännu värre kommer det bli framöver nu när vi ska börja "hardcore-spara" till L. A i ev april!! och Spanien till sambons släktingar i  ev maj.juni. Ohhh får se om vi kommer nånstans överhuvudtaget.. men om vi (jag) håller mig till planen så, finns goda chanser till det! Längtar så... Hjälp hur ska jag klara detta? Måste hitta på något??!! ( jag är hysteriskt dålig på just sparande och finner shopping som en otroligt tillfredställande syssla)  
/ kram 

2 kommentarer:

  1. Fina fina kiddie :) Kanske lättare att spara nu när du har ett riktigt mål. Klipp ut en bild från La och lägg i plånboken ;) tack för idag!! Kraam

    SvaraRadera