söndag 22 januari 2012

i will drive U insane...

Hej på er... Hur mår ni? Själv mår jag ok nu.. börjar friskna till nu,men nu är min lilla Donna sjuk igen? vad händer? hon var hemma 2dgr förra veckan och,, så får vi se hur denna dagen utvecklar sig då..   men guud vad det är kallt i vår lägenhet! brr.. hyresvärden kommer hit imorgon. (usch vad jag vill hitta vårt hus nu babe)
Helgen har varit bra, igår kom  syster med  resp,och godingen Levi. Det var mysigt vi lagade mat och marängsvish och i fredags var det bara jag, Donna och Kid hemma så jag och lill-sessan hade fredagsmys med pizza och lite godis. Summan av kardemumman, ett bra slut på en rätt tråkig vecka.

Vill att syster Cami och lilla Mila  ska komma hem å hälsa lite nu.. saknar er enormt  och jag är i ett stort behov av lite klipp och sling! Mitt hår börjar faktiskt ( trodde det aldrig) växa ordentligt på längden nu men  såå  slitet i topparna!
Det snöar massor nu , varför vill  ha vår och om det nu ska komma snö, kom i nov-dec gärna då man vill ha det?!

Nu lite inspirationsbilder till tjej/tonårsrum :) kommer bli nåt i denna stilen nu när jag ska fixa iordning Celizias rum !!!

P:S
Kollar på the voice Sverige nu repris, shit va grym han i blå tröja va? ni som såg det? Guuud fick rysningar! Han som sjöng Grenade av Bruno Mars!!!

bild: kandees.com

bild: från pinterest.com

bild: från pinterest.com

bild: från pinterest.com

bild: kandees.com







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar