söndag 15 januari 2012

GODMORGON SÖNDAG





En skön morgon. Kid vaknade 8.45 :)  nu är han på väg att somna igen och vi har ätit frukost och jag sitter nu med en stor kopp kaffe och har på Nyhetsmorgon och bara njuter.
Helgen var här och vände direkt och känns det som! Guud så fort det går! 
Men men en skön söndag är inte fy skam det heller. Snön yr nu runt utanför fönstrena igen.
Vitt ute vitt inne, vitt i mitt sinne.
Idag ska jag ägna mig åt en del pyssel / och något DIY- projekt.
Har hittat en hel fantastisk blogg som heter vagnelind.se så mycket inspiration så man bara spricker! Man vill göra allt allt allt och jag har insett att jag måste nog ta fram mina målardukar och penslar igen.. back on track.

Bjuder på lite bilder som jag hittat på hennes blogg. Låt er inspireras!

foto: Pia Ulin från bloggen vagnelind.se


foto:vagnelind.se


foto: vagnelind.se





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar