lördag 31 december 2011

Corpse Bride

corpse bride.. love her 


Då har klockan nu tickat över till årets sista dag.
Känns bra, tror jag ?
Kvällen har tillbringats mest i soffan med familjen samlad. Kid ville inte sova först alls, gud han har verkligen ändrat sina sovrutiner den lille mannen. Det som oroar mig mest är att jag ser inget "mönster" alls. Så jag vet aldrig vad nästa move är för honom numera, inte han själv heller, han verkar minst lika förvirrad som jag på kvällarna. 
Jag börjar gå mot ett misslyckande känner jag, allt som varit så perfekt i 6 mån?! Im afraid! 
December månad snittar jag nog på... jag lovar och svär, 120 sovtimmar ( varav 744 möjliga) hjälp. Shit ja, jag hoppas att alla och allt inblandat kommer ge mig mer sömn  2012. (inte bara pga Kid alltså) 

Sleep tight bitches! jag ska snart "testa lyckan iaf" he he





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar