söndag 2 oktober 2011

& SÅ VAR DET OKTOBER::

herregud vad tiden går fort, jag vet, människor i allmänhet pratar om det typ jämt. Men det är ju verkligen så.  Det har varit en bra helg förutom några "teenies-incidenter" men annars en  härlig lugn och trevlig weekend.

Igår fyllde min underbara lillasyster år men tyvärr kunde jag inte vara med att fira henne denna gång  :( dom är i Sthlm hos syster nr 2 och har det härligt istället.

 Ett stort grattis igen sis!

På onsdag är det dags för min Celizia att fylla år igen, hela 13 som jag nämnt tidigare. Vet inte vad jag ska bjuda på?! Hmm blir till att komma på imorgon.Sen ska köket målas och tänk om stolarna hinner komma? vore ju GULD men tror tyvärr inte det. Den som väntar på något gott...
nu kommer ett par pix från helgen.. kram kram och önskar er en fortsatt trevlig kväll.

Mina Boys

Mina boys 

Donna har valt Kid´s natt-outfit haha 

liten som sover sött

fredagens "inte-orka-laga-mat-till-idol" pan pizza med gurka, tomat,
 balsamvinäger och en corona for me
!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar