lördag 15 oktober 2011

huuur kan jag missat detta??!

Att H&M har varit i samarbete med Unicef All forChildren visste jag så jag köpte denna en dag..(söt bok men svintråkig btw.., men det gör ju inget köpte den ju enbart för ett gott syfte)
men däremot visste jag inte att dom hade denna fantastiska kollektion oxå.. i want to say the F-word..

Har ej varit inne på H&M online på ett tag och jag är så besviken på mig själv.. ALLT är slutsålt. MÅ DÅLIGT säger jag bara! Gud vilken underbar kollektion! Detta är så negativt med att bo i en sån här liten stad.. har vi ens fått in dessa kläder här på " vårat" H&M tror inte det eller ? Lyckos er som hann iallafall... Här kommer bara NÅGRA godbitar ur.. ja.. huuurpf...snyft.. All For Children the collection.. gaahh




Det här är en av mina favoriter från All for Children-kollektionen. Ta en titt på hm.com









nej nu ska vi kolla på film och mysa.. ska trycka   mig lite grill chips efter kebabrulle och allt.. (mm att sluta röka kan ju föra med sig en rad negativa saker med....)

Trevlig helg på er! / bitter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar