måndag 26 september 2011

if the music is too loud....

yoy´re too old! Yes I am. Jag vet börjar påminna sig nu allt mer.

ex nr1
 För typ 2 v sen skickade jag ett mezz till vår hyresvärd att va ett fasligt liv i lägenheten under oss och att jag inte"orkade mer" - Men det var ändå schysst för hans fester pågår konstant , har gjort det typ 2ggr i veckan i 2 års tid och jag har bara gjort anspråk på det en gång tidigare, gick ner,gick in (eftertsom ingen hörde) och där låg han spritt språngande, och dyngrak med fågeldansen svinhögt på och hans polare dansandes runt honom. så nja..det är väl inget jag kommer göra igen. Skämdes som satan efteråt men han betydligt mer antar jag.


ex nr 2

fick veta idag att det "märks så väl " att man  är över 25 när man skriver ha ha ha  istället för hahahha


ja det var lite jag kom på om det. I tidningen mama förra numret om tweenies fick jag ett skratt men kände även en lättnad över arr fler i detta avlånga land har samma som jag hemma.

- Kan du plocka upp i ditt rum?
- orka!!!!! ut!!!

-Men snälla har du inte börjat än?
- Men hallå, Chilla!!!!Öhh!

ok nej jag orkar inte hon får vara så ett tag vet att det kommer pågå ett par år men sen uppskattar hon nog ( förhoppningsvis) mitt sällskap ibland :)

Häromkvällen när hon låg och sov snodde jag allt en kram och fick nästan panik när jag tänkte att this is the end.. inget mer - mamma får jag sova hos dig? snyft!!! min tjej är stor och jag är gam... äldre!

Denna eftermiddag / kväll bjöds det på mat hemma hos lillebror galet gott! och trevligt! Tack tack lillebror! kramar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar