onsdag 28 september 2011

COOP


Idag har varit en bra dag fast aningen stressig lite på slutet men men.. kände för att lägga mig ner och lipa på golvet inne på Coop för det var så fruktansvärt tråkigt och när man kommer till kassan är det ännu tråkigare för att personalen är så J-la tråkig!!! ( Det ni läste nu precis vill jag att ni ska tänka er att jag skriker ut orden som Magnus Betner i Livets ord, mer effektfullt då! hahah) men men jag klarade mig utan att göra detta! Kid var med och han  satt och skratta konstant när jag tittade ner på honom. Tack älskade lilla unge för keeping me up så att säga! åhh gud ångest var det där inne. Men på något sätt är Coop rätt bra ändå? Ibland får dom in varor som försöker lura mig på något vis. Hittade ett jättefint skåp och en tavla men nej du är på coop för f-n!! Stila dig nu..Gå bort! Tänk inte ens tanken ffs!  Däremot hittade jag min älsklingsfrukt såhär års Clementiner! Åh vad jag älskar dom! mmmm! gott! Dom har en hög mysfaktor oxå  sprider underbar doft, man tänder ljus och tar på sig en kofta och känner sig allmänt mysig i deras närhet. När jag kom hem vart jag väldigt sugen på julmust och glögg men det får vänta. Hehe.. ( jag och min kusin har en nästan sjuklig passion för det där med jul eller kanske mest känslorna kring den och förberedelserna hahaha) Tess, you know what i mean!

Dessa muggar ARMY köpte jag idag på en butik i vår lilla stad
Sköna rum  köpte även en tavla där men den får ni se imorgon.
Godnatt på er






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar