tisdag 16 augusti 2011

Totalt Kaos

Godkväll alla fina.

Idag har varit en bra dag trots dåligt väder å skitiga kläder! ;) he he.. Gick upp sent som vanligt är ju så när man har 3 barn och som ger en annan möjlighet till det... ( nästan lite för bra) tom det nya tillskottet gillar sömn.. Trodde jag aldrig?! Men men peppar peppar...allt kan ändras..you never know! nu njuter jag bara av det. På måndag börjar skolan igen och det blir mycket nytt och tidiga mornar. Celizia börjar högstadiet och Donna börjar skolan!! Känns helt galet, särskilt att C ska börja 7:an. Undra vem som är mest pirrig å lite nervös av oss 3? Lär ju vara jag..(mesigt men) Blir nog bra allting hoppas jag. Känns skönt att få tillbaka lite rutiner här hemma nu är det i princip kaos hemma hos oss tycker jag. Denna sommar har ju inte direkt bjudit på allt för många soltimmar, har inte "beach'at" direkt.. så tv:n har ju stått på ungefär jämt.. Nickelodeon, Cartoon network, Disney channel, Disney XD samt Svt barnkalen har gett mig mardrömmar, panikångest och hjärtklappning.

När jag  ser eller hör " phineas& ferb"! blir jag rädd!! Vill  gråta och  skrika typ. Jag ska inte ha tv i direktanslutning till the livingroom när vi köper hus..nej. Det ska finnas tv rum för dom som vill titta på det. Jag ska spela musik ha tända ljus bläddra i tidningar och trycka i mig " Leila desserter" med dom som vill göra det med mig :). Hmm nu kom jag att tänka på en gammal låt med ASTA KASK " istället för en gravsten har han en antenn, på den stod det ristat Tv:n var min enda vän..." huuu så hysteriskt.. Ha ha ha! Nej nu ska jag njuta av ett glas rött och en snus.. Ha ha kvinnligt va? Inte direkt men ooo så nice.. ;)
Kram och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar