fredag 12 augusti 2011

nej men jag orkar´nte!!

Just nu sitter jag med en sån inspiration så jag nästan darrar!! vill göra allt nu nu nu.. helt otroligt vilka underbara hem,hus,butiker ,bloggar och kreativa, duktiga,coola och fantastiska MÄNNISKOR det finns där ute! My god! 4 timmar har jag kollat bloggar nu! Vilken tur jag har som inte jobbar,  hade lixom inte hunnit! ha ha ! och tur att jag har en så snäll son som bara är såå nöjd  med livet och tacka min underbara sambo för alla våra teknikprylar som gör att även fast jag ammar kan jag surfa runt på dessa bloggar med I paden! (Love teknikens under! även om jag egentligen inte vill erkänna det)

Mycket inspiration har jag hittat hittat idag från bloggen  inmyhouse den är fantastisk!






åh! jag längtar så tills vi hittar vårat hus...måste göra det snart.. kan inte bo i denna lägenhet längre.. går inte..MÅSTE UT! känns som våran nuvarande bostad kväver mig mer eller mindre.. (lite överdrivet men ändå)

Kram på er alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar